Dia Pujaan Hatiku ( Beginner )


assalamualaikum , mira na ngadu nie T___T * mira baru je clash dengan 
someone . ta sangka gila . ade couple baek cam dy . dy memang perfect pada mira . solat ta tinggal , hormat orang tua , penyayang . elok-elok kita orang couple 15/6/2011 aritu , siang tadi dy akp nan mira . dy na clash . bab terpaksa . na tahu kenape ? (1) mak dy ta bagi (2) mak dy suruh belajar (3) mak dy kata , kalau kau ta belajar betul2 n ade awek , baek kau clash . sebab , kalau kau ta clash n ta belajar rajin2 , mak akan rampas henset , ta kasi maen internet , n rampas motor . dy un sedih gle dengar mak dy cakap camtu . dy menangis nangis mase clash tadi . mira un nangis gak . ta sangka bolee jadi camnie . =='
na tau kenapa mira masih mampu tersenyum dalam kesedihan ?
sebab , kita org masih kawan . tapi kene panggil 'kau aku' . ta pe laa , mira ta kesah . yang penting kita org masih berhubung . mira ta dapat na lupakan dy . mira akan tetap sygkan dy hingga akhir hayat mira . dy menangis bila mira cakap camtu . mira cakap , jangan nangis , itu bukan hero namanya . kata na jadi abg besa @ abg long , abg long mana bolee nangis . alhamdulillah dy dengar cakap mira . tapi mira masih ta dapat terima kenyataan yang mira nan dy da ta ada apa apa . korang un mesti rasa camtu gak , kan ?
terasa kehilangan dy . mira duduk tepi jalan , mengenang nasib . lama2 , mira dapat tenangkan diri
dan terima kenyataan yang mira ta bolee bersama dy . walaupun dy masih kawan nan mira , terasa laen sangad . na tau ape yang lain ? cara layanan , da ta semanja dulu . tapi mira hanya bolee bertawakal kepada Allah S.W.T . huhuhu . rindu dy T__T . dy ade pesan : SY DAH PUTOSKAN AWAK . SORRY . SY DOAKAN AWAK SEHAT N BAIK2 SELALU . JANGAN PERCAYA KAT LELAKI SANGAT , SEBAB LELAKI BAIK DENGAN AWAK , ADA SEBAB . AWAK KENE CARI SEBAB TU APA . pesanan dari orang tersayang . dy masih take care pasal mira walaupun da clash . thanx , awak terlalu baik .
mira memang mengharap suatu hari nanti , mira akan bersama dengan dy . kalau ta bolee , 
dapat orang sebaik dy un bolee laa . sedih ta terhingga . perit hati ini :(  kepada A*** , saya na bagitahu awak , saya sayang awak sorang je . awak tempat ketiga dalam hati saya kerana tempat pertama adalah Allah , kedua adalah ibu ayah , n ketiga adalah awak . kalau kita bolee bersama , saya orang yang paling gembira taww . ok laa . mira na mintak maaf kalau mira ada buad salah . bbye :)

p/s : A*** , aishiteru . jangan lupakan saya . jangan menangis lagi ye , dengar cakap mak awak , kerana syurga dibawah telapak kaki ibu . saya tahu awak budak baik . saya sayang awak sangad sangad :(

Sudah Baca ? Sila Like Dan Comment !

2 pray for my success :):

athirah shariffudin berkata...

kite menghadapo keadaan yang sama


http://athirahshariffudin.blogspot.com/2011/06/aku-emo-haha.html

Nur Fatihah Amira berkata...

huhu . mira sedih sangad . mira tau kamu pun sedih . yelaa , spe yang ta sedih .

Catat Ulasan